sobota, 2. mája 2015

So TUMBLRISH





I prefer these types of days: full of sun/rain, good mood and music.
I love days, when I can lay in my bed with my notebook. But, who wouldn't like it?

Najradšej mám takéto typy dní: plné slnka alebo dažďa, dobrej nálady a hudby.
Milujem dni, keď môžem byť zalezená v izbe a s notebookom vylihovať v posteli. Ale kto by to nemal rád?
























And that kind of day was yesterday. Once the sun was shining and later, in the evening, it was raining. I was lying in bed with notebook, warm tea and of course with food all day - absolutely all day.

A presne takýto deň bol aj včera. Raz svietilo slnko a podvečer zasa pršalo. Celý deň - úplne celý - som preležala v posteli s notebookom, teplým čajom a samozrejme s jedlom, haha.



 But if you want to know me a little more, I'll tell you something about myself. For example, what I'm listening to. I love Lana Del Rey, The 1975 and Lorde. I don't understand, why some people don't like Lorde, lol
I also like reading books, for example The Hunger Games, The Fault In Our Stars (I know, they are mainstream, but it doesn't mean, that they aren't good, lol) etc. 

Ale aby ste ma ešte trochu mohli spoznať, poviem vám o sebe niečo viac. Napríklad, čo počúvam.
Už dlhšie milujem Lanu Del Rey, The 1975, Chvrches a Lorde. Nerozumiem, čo majú niektorí ľudia proti Lorde, ale to je už iná téma, hh
Taktiež rada čítam knihy, napr. už mainstreamové The Hunger Games, The Fault In Our Stars (to, že sú mainstream neznamená, že nie sú dobré, hh) a podobne.



A teraz úplne žijem pre toto <3

Dúfam, že sa vám takýto krátky začiatok páčil a že sa sem vrátite aj nabudúce :-)
BYE BYE <3

photos and edit: by me

10 komentárov:

  1. Super príspevok:)
    Sledoval som aj tvoj starý blog podla mňa si si ho mohla nechať ale je to na tebe hh.
    Čoskoro čakám nový článoček máš super posty(zo starého blogu čo som čítal). Krásne fotky!! vážne su podarené.
    Najviac ma rozbíja ta ikonka pri mene tvojho blogu ten UNICORN♥ on je uplne CUTE!CUTE!CUTE!
    Sledujem ťa všade, čakám na ďalší post!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najradšej by som teraz tiež tak lehnila v posteli, ale bohužial sa musím teraz riadne učiť, ale to mi nebráni, aby som sem tam nekuklad do notebooku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása. žijem pre tieto fotky z vscocam. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dni v posteli máme najradšej všetci, no nemám pravdu? :) krásne fotky!
    Bola by som rada, ak by si sa ty a tvoji čitatelia zapojili do mojej giveaway. Nájdete ju tu: http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné fotky pritom tak jednoduché, tá druhá sa mi veľmi páči. Vyzerá tak "staro" no až na ten notebook :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný článek, boží fotky. Máš hrozně pěknou postel :-D.

    OdpovedaťOdstrániť