sobota, 18. júla 2015

outfit of the day and my scratched knee

ahoj ahoj ahoj!
Po dlhom dvojmesačnom čakaní, po takzvanom tichu pred búrkou, vás môžem konečne privítať pri novom článku, resp. foto-článku. *applause* Za nami je prvá štvrtina prázdnin. hrôza  Neviem ako u vás, ale u mňa sa prázdniny vlastne ešte vôbec nerozbehli. Ale nedávno tu bol deň, ktorý sa mi nadlho zaryje do pamäti. Nie, nebola som v Škótsku kam by som v skutočnosti naozaj chcela ísť, hh ani nikde inde v zahraničí, ale stretla som sa s ľuďmi, s ktorými som stretnutie plánovala už strašne dlho. A možno je to lepšie. Lepšie ako tisícky výletov, dovoleniek je to, že sa stretnete s ľuďmi, s ktorými si máte o čom povedať, nenudíte sa spolu a každú chvíľu sa smejete. Smiešne na tom je to, že boli odomňa vzdialení len 30 kilometrov. A viete ako sme sa spoznali? Na bloggeri. Ak by ste chceli vedieť, o koho ide, TU a TU máte ich blogy:)
Pozn.: na fotkách som to dievča s vínovým crop-topom




and lastly, backstage photos, yaaay (selfies are always the best, everyone looks better on the selfies)
A ako vy trávite svoje prázdniny?:):)
Girl Who Is Obsessed.

28 komentárov:

  1. Si fakt sympatická :-) ale aj tvoji kamaráti mi tak prídu a všetci ste pekne oblečení :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky! vypadá to, že jste měli o zábavu postaráno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

      Odstrániť
    2. Ánooo :) hoci väčšinu roka trávim v KE :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkný článek a krásně napsáno, nemusíme jezdit na drahý dovolený, hlavně, že jsme šťastní s lidma a věcma, co máme kolem sebe :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páči sa mi, ako si oblečená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super oba outfity a niektoré fotky sú naozaj vydarené :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten crop top je veľmi pekný a moc ti pristane :) Pekný článok a súhlasím s tebou ;) Priatelia sú často oveľa lepší ako všetky dovolenky sveta ;)
    P.S. Pozývam vás na moju letnú súťaž o 3 kozmetické balíčky, ktorá momentálne prebieha na mojom blogu. Budem rada ak sa zúčastníte :)
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti pekne, ten crop top bol proste srdcovka:):)
      už som sa zúčastnila a ďakujem za pozvanie:) vybrala si naozaj krásne veci!

      Odstrániť
  8. Úžasné fotky a veľmi pekný crop-top! :) Musela byť sranda :D Tiež som mala nedávno trochu zodraté koleno, čo som sa potiahla po betóne, ale už je to fajn :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj prípad bol trošku komickejší. Šmykla som sa na šiške:):)

      Odstrániť
  9. You all look great - I like that you look goofy in a lot of the photos!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééé, to je úžasné, tyhle stretnuti jsou vždy super a fotky se vám moc povedly ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow! :O To je fakt super článek! ^^
    Úžasné outfity!

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Si hrozne pekná a sympatická. :) Aj tie fotky sú skvelé. Dúfam, že sa už koleno zahojilo, hh. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne <3 <3 kolienko je už v poriadku, ostala už len jazva, hh

      Odstrániť