pondelok, 20. júla 2015

Rainbow fan [DIY]


Aaaahojte všetci:), 
určite ste na internete videli články o tom, ako si spraviť krásny, originálny a hlavne farebný ventilátor. Podľa mňa je to skvelý nápad, ako vylepšiť obyčajnú vec a spríjemniť si takouto maličkosťou deň. Dlho som to chcela skúsiť a nakoniec som sa k tomu odhodlala. Mala som doma všetko potrebné a hlavne na dlaniach more času. Tak prečo to nevyskúšať?
Ak sa vám tento nápad zapáčil, k vyrobeniu takéhoto dúhového ventilátora budete potrebovať:
- akrylové farby
- štetec
- plastovú podložku na vytlačenie farby (alebo ak ste viac profesionálny ako ja, jednoducho použite maliarsku paletu)
- pohár s vodou
- a hlavne ventilátor:)
Myslím si, že pri tomto DIY nie je toho až tak veľa na vysvetľovanie. Proste si zložíte z ventilátora kovovú konštrukciu, ktorá zabraňuje styku s vrtuľkami, hlavne odpojíte ventilátor z prúdu vezmete štetec, namočíte do farby podľa vlastného výberu a ťaháte po "vrtuľke":):). Neľakajte sa, ak sa vrstvy farby začnú ako keby rozťahovať a budú sa medzi nimi tvoriť malé biele krúžky. Prvá vrstva sa až tak na povrch nechytá, ale stačí to viackrát porozťahovať so štetcom (samozrejme, závisí to aj od povrchu vrtule (panebože, to je také zlaté slovo:D)). Ak nám vrstva uschne, so štetcom nanesieme aj druhú, finálnu vrstvu.


Keď nám farba uschne, nasadíme naspäť kovovú konštrukciu a už si len užívame náš krásny, vynovený ventilátor, hh:):) 


Chceli by ste viac takýchto DIY článkov?:)
Girl Who Is Obsessed.

38 komentárov:

  1. Sofii úžasné diy, určite vyskúšam som viac profi ako ty lebo mám paletu Hah
    Viac príspevkov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem, určite skús, s paletkou to budeš mať krajšie, hh

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. hh, ani my sme doma nemali, ale asi tak pred 2 týždňami sme si ho kúpili, je to zlatíčko:D

      Odstrániť
  3. Nakonec jsem na nálehání komentářů tu fotku přidala :D
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež som to chcela skúsiť! :D lenže doma ventilátor nemáme a v škole mi to nedovolili :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemám ventilátor.. :( A každé leto to patrične ľutujem..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tu už zostáva len jediná možnosť a tou je skočiť do vody, hh

      Odstrániť
  6. haha, to je nádhera, to by ma nikdy nenapadlo :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super nápad! ak vyskúšam, pošlem fotku:)
    byEmber♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! (síce je to trošku nevhodné, že ďakujem za niečo, čo som vlastne nevymyslela sama, ale o tom potom:D) ♥

      Odstrániť
  8. určitě dělej víc DIY článkov, tento je super! :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééé, tak to je super, to by mě ani nenapadlo :) Ano, určitě více DIY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. je to MEGA
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To vypadá úžasně! Nenapadlo by mě pomalovat si ventilátor. :D Určitě více takových DIY! :))

    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá to skvěle! Určitě dělej víc takových článků :)

    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak toto by mi v živote nenapadlo, ale vyzerá to úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wauu. tohle mě nikdy nenapadlo. Kdybych měla větrák, tak bych to určitě zkusila, vypadá to hustě. :) Chica loca♡

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Totoje super nápad! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. this is such a fun idea! thanks for this :)


    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak toto by ma nikdy nenapadlo, pritom je to tak jednoduché a pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvělý nápad! :) větřák vypadá nabarvný fakt moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. :D to som naozaj ešte nevidela :) efekt to má úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jednoducho super, toto by ma nikdy nenapadlo. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  21. haaa to je aké super :) nenapadlo by mi to, ale páči sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh, vďaka, je to trošku uletené ale čo už :D
      (odceňujem, že si napísala nenapadlo MI to, namiesto MA to, zato by som vraždila,haha!:D)

      Odstrániť
  22. ¨Tak to jsem nikdy neviděla, ale je to skvělý nápad! :O Trošku vtipný :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Super :O Užasný nápad :) Máš supiško nápady :DD
    http://looksbyann.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť