piatok, 9. októbra 2015

three sweather weather outfits

sweather weather sezóna je konečne tu! Osobne milujem jesennú sezónu, všade samé svetre, teplé kabáty, šály a čižmy, ale to, že milujem všetko okolo jesene už o mne možno viete. Chcela by som vás trochu inšpirovať -áno, aj vás, ktorí jeseň veľmi nemusíte a príde vám depresívna-, a ukázať vám nejaké jesenné kombinácie outfitov, ktoré sú samozrejme podľa môjho vkusu (a možno sa vám aj trochu viac predstaviť pomocou môjho štýlu). Veď s teplým svetrom ide všetko ľahšie! haha
„Life's too short to wear boring clothes.“

PLEATED SKIRT AND KAKI COAT
tak pri tomto outfite si trochu oproti úvodnému textu protirečím. Ospievam svetre a ukážem tričko s krátkou sukňou, haha. Ale, veď aj to k tomu patrí. Túto jeseň som sa zamilovala do skladaných sukní, či už do tých od AA alebo so vzorom škótskeho kiltu. Podobnú sukňu ako na obrázku som videla a skúšala v H&M za super cenu a neviem prečo som si ju ja hlúpa nekúpila! Táto sukňa sa pekne kombinuje s bielym oversized tričkom, a čo je na tomto outfite najlepšie, je kaki kabát s úžasným huňatým golierom. Ďalej som pridala Adidas Superstar, ktoré rada kombinujem so všetkým možným. Ako ďalšiu vec tu máme metalický batoh - ďalšia vec, ktorú milujem! Všetko metalické a holografické je moje, haha.
Minule som v drogérii našla úžasný rúž od Rimmel London, je to vlastne kolekcia Kate Moss a majú nádherne pigmentované, nude odtiene. Určite sa naňho pozrite.
A ako posledné tu máme ďalšiu nude vec a tou je lak na nechty.


 CAMEL COAT
V tomto outfite znova dominuje kabát - tento je v ťavej až staroružovej farbe, ktoré mám naozaj veľmi rada. Pod kabát si v tej užasnutosti z jeho dokonalého strihu a farby nezabudnite dať aj sveter, ktorý k sweather weather jednoducho patrí! Ja som zvolila pletený krémový sveter s véčkovým výstrihom. Samozrejme, vezmite si aj rifle (ak nechcete, aby vám kabát slúžil aj ako šaty), napríklad takéto, svetlomodré.
Ďalej som pridala úžasné čierne čižmy na platforme a hrubšom opätku.
Aby vám na krk nebola zima a ak si naďalej chcete čaro jesene užívať vonku a nie doma pod perinou, určite nezabudnite na šál. Volím ho aj kvôli strihu kabátu a svetra, ktoré odhaľujú krk. Rovnako, ako som si zamilovala ťaviu farbu, tak sa mi páči aj baby blue a v tejto kombinácii má ešte väčší šmrnc.
Ako doplnok som zvolila zlato-modré náušnice, nechty si môžete namaľovať na vínovo a školské knihy strčte do (ako inak) metalického batohu.

 MUSTARD AND LILAC
A ako posledný outfit tu máme outfit, v ktorom velí horčicová a levanduľová farba, nie sú úžasné?
Horčicová farba je ďalšia na zoznam farieb, ktoré milujem! (nezdá sa vám, že je ich trošku veľa?hh) Nohavice som zvolila sivomodré a keď si ich vyhrniete, vyniknú ešte krajšie (v poslednej dobe vyhŕňam všetko:D). Ďalšia super vec je toto biele tričko s čiernym olemovaním a definíciou feminizmu, haha. Na nohy si môžte vziať čiernobiele Nike Rosherun, batoh doladíte do jesenných farieb opadajúceho lístia, rovnako ako aj kabát a nezabudnite na výrazný rúž (aspoň vy, čo vám výrazné rúže seknú (nám, ktorým to nepasuje, môžme znova sedieť a plakať v kúte)) napríklad vo vínovej farbe. Aby ste vždy vedeli, koľko je hodín a aby ste chodili všade načas, určite si vezmite aj hodinky s hnedým remienkom, dopasovaným k batohu. A najlepšia časť outfitu je čiapka! Krásna a uštrikovaná v levanduľovej farbe, ktorá v chladných jesenných ránach rozhodne poriadne zahreje.

Girl Who Is Obsessed.


16 komentárov:

  1. Moc krásný článek! Do všech outfitů jsem se zamilovala a kdybych mohla hned bych si je všechny pořídila! :) Máš super styl :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti veľmi pekne, aj ja by som ich rada videla vo svojej skrini, nie iba na svojom blogu, haha!

      Odstrániť
  2. Skvělý outfity, určitě bych si vybrala!:)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňuji tvé kombinování barev! Tvůj článek je tak inspirující. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, som rada, že sa to niekomu páči, haha!

      Odstrániť
  4. Beautiful looks!!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie kabáty sú skvelé! Hlavne ten horčicový, do tejto farby som sa túto jeseň zamilovala a priniesla trochu farebnosti medzi všetky čierne, biele a sivé veci, čo mám :D Ruksaky sú tiež v poslednej dobe moja thing, hlavne som na nejaké narazila v sekáči tak som najviac šťastko, no a čo sa týka tmavších rúžov - ešte stále zbieram na ne odvahu, ale veľa veľa sa o nich hovorí, najmä teraz na jeseň takže ktovie, možno sa aj ja odhodlám :D -A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som sa zamilovala do horčicovej farby a do všelijakých kabátov:) och, o tmavých rúžoch môžem iba snívať, moje malinké pery ešte väčšmi zmenšia

      Odstrániť
  6. Nejvíce se mi líbí kabátek z druhého oufitu. Nějaký podobný by jsem si chtěla pořídit na zimu. I když teď na podzim jsem si pořídila takovou tu chlupatou vestičku, tak na zimu by se mi i docela líbil kabát s lemem z kožíšku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej chlpatá vestička! :D tá musí byť super ♥

      Odstrániť
  7. Camel coat nutne potrebujem a taktiež by sa hodil aj nejaký ten šedý;D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super outfity :)
    Pozývam na Giveaway :)
    www.looksbyann.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já pořád vězím mezi sportovním a elegantním stylem a nemůžu se rozhodnout, ale jelikož jsem moc pohodlná a tak trošku ráda bezďáček,p, tak se mi nejvíc líbí třetí kombinace^^...(ta čapka k tomu je top-do zimy, zachumlat se a jít^^)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc se mi líbí druhý outfit, všechny jsou ale jinak skvělé! A POTŘEBUJU boty Adidas Superstar!:D:)

    NATALIEHOLZ

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné kombinace :) Nejvíc mě zaujala ta poslední, to je pecka :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super kombinácie! :) len tá posledná by mi asi veľmi nešla, lebo žltá/horčicová mi veľmi nepristanú :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť