pondelok, 9. novembra 2015

melancholic

 Október bol plný učenia a tipujem, že takýto bude aj celý november a všetky mesiace, až do šiesteho apríla (áno, budem testovaná, fňuk). Pripravujem sa na monitor a taktiež na komparo, ktoré je, panebože už za tri dni! Nájde sa tu niekto, kto je tiež v deviatke (kto plače nad matematikou a všetkými pojmami z literatúry) a bude testovaný? Budeme sa za seba navzájom modliť, dobre?hah

S novým prichádzajúcim mesiacom ma veľmi potešilo počasie za našimi oknami (teda aspoň za oknami východného Slovenska /ježiš, stále neviem ako sa píšu tieto geografické názvy správne/). Ach, tá jeseň! Celodenné hmly a sychravé, mrholivé počasie. No nie je to úžasné? Možno vám to príde depresívne, ale ja to milujem a vždy sa mi takéto počasie v jeseni páčilo. Možno to bude tým, že počúvam Lanu Del Rey a pri nej sme si už na tie depky zvykli, však? haha



 


I'm wearing 
coat H&M
sweather H&M
 boyfriend jeans New Yorker



majte sa krásne, idem sa ďalej bifliť na komparo

                                                                                                                    Girl Who Is Obsessed. 


18 komentárov:

  1. Dokonalé fotky, to počasí je perfektní! A ten svetr, ííí! :) A hodně štěstí, testy určitě zvládneš!!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto počasie milujem aj ja :D Aj keď máš do monitoru ešte dosť času, budem ti držať palce :D Ja som si tým prešla pred rokom a síce som mala obrovské nervy, ale nebolo to také zlé :) Viac sa sústreď na prijímačky, určite to dáš :)
    Sima's Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne sa budem snažiť, aby to bolo 90 a 90, a aby som tie prijímačky nemusela vôbec robiť, haha!
      vďaka! <3

      Odstrániť
  3. Krásne fotky! :O páči sa mi, že niekto chodí fotiť aj keď vonku nie je slnečno, pretožee väčšinu fotiek z jesene čo som videla sú za slnečného počasia.
    A s tým monitorom nie si sama, aj ja som v deviatke a skoro každý deň sa modlím nad matikou :D
    Nemáš záujem o vzájomné sledovanie? :) Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, takže sa modlíme navzájom, dobre? haha
      mne príde, že je matika ľahšia, zato nad slovenčinou si dobre lámem hlavu :D

      Odstrániť
  4. Krásné podzimně laděné fotky! :)) Držím palce, aby jsi testování zvládla :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, drž me si palce, mě po Vánocích čeká zkouškové a chce se mi z toho brečet, nechci se učit :( Upřímně jsem radši, když svítí sluníčko než když je pošmurné počasí, ale beru to, patří to k podzimu :) A tvoje fotky jsou božííí!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z těch fotek sálá úžasná podzimní atmosféra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najprv by som ti chcela poďakovať za tvoj milý komentár, veľmi ma teší, že sa niekomu môj blog páči! A musím taktiež povedať, že ty ho máš taktiež skvelý. Prekvapila si ma, nepovedala by som, že si deviatačka, aj ja som kedysi bola a spomínam na to, keď som aj ja tieto svoje obavy písala na blog. Teraz som sa posunula a teda píšem o obavách ohľadom maturity. To počasie mám rada aj ja, má to svoje čaro, ale zároveň to má aj svoju nevýhodu, pretože v takomto počasí nemám chuť sa učiť či pracovať a niekedy ani fungovať! Inak ten sveter je dokonalý, prostredie fotiek čarovné a ty nádherná! Najviac sa mi páči tá predposledná fotografie ♥ Taktiež sledujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dankeee <3 ánoáno, tvoj blog je vážne super a som potešená, že sa ti páči ten môj:)

      Odstrániť
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky, dúfam že keď prídem spravíme podobné! Outfit nieje čo vytknúť paradaa ale mne by bola zima sorrynotsorry viac príspevkov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! samozrejme, mala som kabát, lenže ako vidíš, väčšinu času som ho mala vyzlečený, hh

      Odstrániť
  10. super jesenné fotografie, milujem farbu toho svetra!! :)) prajem veľa štastia v škole!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wau super fotky v krásnej prírode! a tie adidasy sú naozaj super ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie vlásky. ♥ A neboj, monitor zvládneš. Učitelia tak trochu strašia viac než by mali.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pekné fotky, takisto počúvam Lanu :) hlavne cez jeseň kedy mám na ňu najväčšiu chuť :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc dobře si sebe pamatuju na základku, jak jsem brečela, ale teď ti můžu už jen říct, že bude hůř. TISÍCKRÁT HŮŘ. A že budeš vzpomínat na ty starý dobrý časy v deváté třídě.
    Suprový fotky!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť